طراحی و اجرا سقف کاذب را به چه کسی بسپاریم؟
نوشته شده توسط : تیم محتوا

یکی از مراحل مهم ساخت ساختمان اجرا و نصب سقف کاذب است که برخی از افراد به اسم کناف از آن یاد می کنند. البته بطور کلی اجباری به کاربرد کناف یا سقف کاذب وجود ندارد، اما یکی از تکنیک های جذاب و پرکاربرد دکوراسیون داخلی نصب سقف کاذب است که زیبایی فوق العاده‌ای به فضای خانه می‌بخشد.

 

یکی از مشکلاتی که من سال قبل برای کناف کاری سقف خانه جدیدمان با آن مواجه شدم، بدقولی و بدسلیقه بودن سازنده سقف کاذب بود. متأسفانه سازنده بدون توجه به نظرات و خواسته های ما، یک طرح رو برای تمام خانه اجرا و نصب کرد و نتیجه کار برای ما رضایت بخش نبود.

 

نکته ناراحت کننده این بود که، سازنده پاسخگوی ناراحتی و خواسته ما نبود و به دلیل اینکه تمام هزینه اجرای سقف کاذب را دریافت کرده بود، ما هیچ امکانی برای دنبال کردن نداشتیم. ضمن اینکه کار همراه با نواقص و ایراداتی رها شد و برای تکمیل کار مجبور شدیم تا به سازنده سقف کاذب دیگری مراجعه کنیم.

 

سر و کله زدن با سازنده ها و نصابان برای کارهای متعدد باعث شد تا رفع این ایرادها را به تعویق بندازیم و واقعا حوصله دنبال کردنش را نداشتیم. تا اینکه یکی از دوستان گزینه بسیار خوبی به من پیشنهاد داد. بازار خدمات آنلاین

 

چگونه یک نصاب سقف کاذب ماهر و با انصاف در شهرمان پیدا کنیم؟

مثل بسیاری از تخصص های دیگر، پیدا کردن آدرس و تلفن متخصص ماهر و کاربلد نصب کناف و سقف کاذب در هر شهر کار آسانی نیست. ممکن است بعد از چندین بار سفارش نصب در جاهای مختلف بتوانیم یک نصاب خوب سقف کاذب پیدا کنیم یا اینکه با پرس و جو کردن از دوستان و فامیلی که تجربه داشته اند بالاخره یک نصاب گیر بیاوریم. اما اگر فرصت و حوصله این جستجوها را نداشتیم یا اینکه بار اولی است که میخواهیم سقف کاذب برای خانه نصب کنیم، چکار کنیم؟

این روزها، این مشکل را بازارهای خدمات آنلاین حل کرده اند. در بازارهای خدمات آنلاین، متخصصین در شهرهای مختلف در این پلتفرم دوسویه با مشتریان خود در ارتباط هستند. "خدمت از ما" یکی از موفق ترین های این حوزه است که در بیش از 47 شهر در ایران فعالیت می کند. در کنار تلاش برای ایجاد یک ارتباط مؤثر بین متخصصین و مشتریان، در مجله "خدمت از ما" صدها مطلب آموزشی برای حل چالش های روزمره ارائه شده است. اگر اطلاعات بیشتری درباره نحوه تعمیر و عیب یابی وسایل خانه یا هر سوالی که در ذهن دارید می خواهید، سری به این مجله بزنید.

یکی از مهمترین دلایل افزایش رضایت مشتریان "خدمت از ما"، شفافیت در قیمت گذاری و امکان پشتیبانی و پیگیری روند کار اجرایی خدمت است. بنابرین مهم ترین مزیت "خدمت از ما" در کنار بررسی سوابق حرفه ای متخصصین، ایجاد شفافیت در تعیین قیمت پیش از نهایی شدن سفارش است. چنانچه برای تعمیرات وسایل خانه، انجام کارهای تاسیساتی ساختمان، نظافت منزل یا محل کارتان و دریافت خدمات فوری در محل به کمک یک متخصص کاربلد نیاز دارید، روی "خدمت از ما" حساب کنید.

برای سفارش طراحی و اجرا و نصب سقف کاذب، کافیست وارد وب سایت یا اپلیکیشن خدمت از ما شوید. در قسمت ثبت سفارش، درخواست خود را برای نصاب سقف کاذب به رایگان وارد کنید. پس از مدت کوتاهی چندین نصاب به شما قیمت اجرا سقف کاذب را پیشنهاد می دهند.شما میتوانید با مشاهده پروفایل متخصصین و بررسی نظرات مشتریان قبلی آن ها، بهترین نصاب را انتخاب کنید.





:: برچسب‌ها: سقف کاذب , قیمت اجرا سقف کاذب , طراحی سقف کاذب ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: